lukasbernardy

Commercieel Bewustzijn

Tijdens brainstorms en projecten kreeg ik inzicht in hoe TBWA waarde toevoegt aan merken. Dit begon met het observeren van hoe collega’s klantdata en marktonderzoek analyseerden om strategische kansen te identificeren. Vervolgens werkte ik actief mee aan creatieve sessies waarin we gezamenlijk oplossingen ontwikkelden die zowel de behoeften van klanten als marktrends weerspiegelen. Door deze aanpak kon ik zien hoe theoretische concepten in de praktijk worden toegepast en impact maken.

Toekomstig gebruik:

Deze competentie kan ik inzetten om innovatieve strategieën te bedenken die bedrijven helpen zich te onderscheiden in een competitieve markt.

Lukas Bernardy

Wat leuk je hier te zien! – Neem vooral een kijkje op mijn site om mij beter te leren kennen, mocht je meer vragen hebben over wie ik ben of graag contact op willen nemen?

Stuur dan een mailtje naar:
Lukas@bernardy.nl

Blaarkopstraat 9 Utrecht, Nederland
+31 6 12493616