lukasbernardy

creativiteit

Het werken aan campagnes zoals het Channel Awareness-project en de marketinguitingen voor McDonald’s daagde mij uit om out-of-the-box te denken. Ik ontwikkelde mijn creativiteit door actief deel te nemen aan conceptontwikkeling, waar ik nieuwe ontwerpen en visuele elementen heb bedacht die aansluiten bij de merkidentiteit van McDonald’s. Voor deze campagnes moest ik niet alleen rekening houden met het visuele aspect, maar ook met hoe de boodschap bij de doelgroep overkomt. Het combineren van strategisch inzicht met creatieve oplossingen was essentieel om impact te maken.

Toekomstig gebruik:

Creativiteit blijft een kernkwaliteit in elke marketing- of communicatiepositie, waar het bedenken van originele concepten cruciaal is. Ik wil deze vaardigheid verder ontwikkelen door mezelf te blijven uitdagen met complexe projecten die innovatie en strategisch denken vereisen.

Lukas Bernardy

Wat leuk je hier te zien! – Neem vooral een kijkje op mijn site om mij beter te leren kennen, mocht je meer vragen hebben over wie ik ben of graag contact op willen nemen?

Stuur dan een mailtje naar:
Lukas@bernardy.nl

Blaarkopstraat 9 Utrecht, Nederland
+31 6 12493616